- -15%
- Nowy -15%

Lekka i wytrzymała rama wykonana z aluminium Alpha Silver Aluminum, z estetycznym wewnętrznym prowadzeniem linek przerzutki oraz sztycy regulowanej. Wyposażona w mocowania na bagażnik i nóżkę oraz system osi ThruSkew 135 x 5 mm.
Rozmiary XXS, XS: dodatkowo zakrzywiona rura górna
Rozmiary S, M, ML, L, XL, XXL: klasyczna geometria, przystosowana do intensywnej jazdy
Amortyzator RockShox Judy Silver z powietrzną sprężyną Solo Air, regulacją powrotu oraz blokadą skoku TurnKey.
XXS: 80 mm skoku, offset 42 mm (koła 27,5”)
XS, S: 100 mm skoku, offset 42 mm (koła 27,5”)
M–XXL: 100 mm skoku, offset 46 mm (koła 29”)
Maks. skok widelca: 120 mm (dla XXS: 80 mm)
Piasty: Formula DC-20 (przód), Formula DC-22 (tył), pod tarcze 6-śrubowe, zaciski QR
Obręcze: Bontrager Kovee, dwuścienne, Tubeless Ready, szerokość 23 mm
Opony: Maxxis Ardent EXO, Tubeless Ready, 60 TPI, zwijane
XXS: 26 x 2.40”
XS, S: 27,5 x 2.40”
M–XXL: 29 x 2.40”
Maksymalny rozmiar opon: Rama – 29 x 2.40” (dla XXS: 26”, XS/S: 27,5”), Widelec – zgodnie ze specyfikacją producenta
Pełen napęd SRAM SX Eagle 1x12:
Manetka i przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-biegowa
Korba: SRAM SX Eagle, stalowa zębatka 30T, linia łańcucha 49 mm
XXS: 155 mm
XS–M: 170 mm
ML–XXL: 175 mm
Suport: Truvativ Powerspline, gwintowany, szerokość 73 mm
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12-rzędowa
Łańcuch: SRAM SX Eagle
Pedały: VP-536, platformowe nylonowe
Siodełko: Bontrager Verse Short, stalowe szyny
Sztyca regulowana TranzX JD-YSP18 (wewnętrzne prowadzenie linki, średnica 31,6 mm):
XXS–S: 100 mm skoku
M: 130 mm skoku
ML–XXL: 150 mm skoku
Kierownica Bontrager (aluminium, 31,8 mm):
XXS–XS: wznios 5 mm, szerokość 690 mm
S: wznios 15 mm, szerokość 720 mm
M–XXL: wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty: Bontrager XR Trail Comp
Mostek kierownicy Bontrager Comp (kąt 7°, średnica 31,8 mm):
XXS–S: 35 mm
M–L: 50 mm
XL: 60 mm
XXL: 70 mm
Stery: Półzintegrowane, 1–1/8”
Układ hamulcowy: Shimano MT200, hydrauliczne hamulce tarczowe
Tarcze:
XXS–S: 160 mm (przód i tył)
M–XXL: 180 mm (przód), 160 mm (tył)
Maksymalne średnice tarcz: Rama – do 180 mm (dla XXS: 160 mm), Widelec – wg specyfikacji producenta
Waga rozmiaru M: 15,03 kg (z mleczkiem TLR, bez dętek)
Maksymalna masa całkowita (rower + rowerzysta + bagaż): 136 kg
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Kurier za pobraniem | Za darmo! |
![]() | Kurier po przedpłacie | Za darmo! |
![]() | DPD Odbiór w punkcie / automat paczkowy | 12,99 zł |
![]() | DPD Odbiór w punkcie / automat paczkowy - Pobranie | 14,99 zł |
Wysyłka test | Wysyłka test | 10,00 zł |
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu ratalnego (bez kredytowanych kosztów): 4535,83 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4535,83 zł, oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu ratalnego: 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 14 miesięcznych rat (w tym 13 równych rat w wysokości 323,99 zł, ostatnia 14 rata: 323,96 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 2.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.