- -402,00 zł
- Nowy -402,00 zł
- Strona główna
- Rowery
- Według typu
- Rowery turystyczne
- Rowery trekkingowe
- Rower Kross Trans 4.0 damski 2025
Rower Kross Trans 4.0 damski 2025
KROSS Trans 4.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec SR Suntour zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x8 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 4.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 4.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 24 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 4.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
Disc Brakes
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Hi-Strength Carry Rack
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Inner Cable Routing
Wewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount
To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Powder Coated
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Specyfikacja:
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SUNTOUR NEX DS |
Rama | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO ACERA M3020 |
Przerzutka przód | SHIMANO TOURNEY TY601 |
Manetki | SHIMANO ST-EF515 |
Korba | PROWHEEL |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 24 |
Wkład suportu | FP-B902 |
Łańcuch | KMC P701 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO NEXUS 3D32 |
Piasta tył | SHIMANO CUES QB400 |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WANDA P1134 28X1,65 |
Maksymalna szerokość opony (mm) | 51 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO ST-EF515 |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Siodło | SELLE ROYAL |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | KROSS |
Geometria:
Rozmiar | DM (17") 28" | DL (19") 28" |
---|---|---|
Wzrost | 158-170 | 168-180 |
Przekrok | 674 | 678 |
Rozmiar kół | 28" | 28" |
FS - Rozmiar ramy | 17 | 19 |
ST - Długość rury podsiodłowej | 430 | 480 |
TT - efektywna długość górnej rury | 560 | 570 |
HT - Długość główki ramy | 140 | 140 |
SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 |
HA - Kąt główki ramy | 70 | 70 |
CS - Długość tylnych widełek | 460 | 460 |
WB - Baza kół | 1084 | 1094 |
Reach | 385 | 395 |
Stack | 610 | 610 |
BBDROP | 60 | 60 |
Szer. kierownicy | ALUMINIUM 660/31,8 | ALUMINIUM 660/31,8 |
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 31,6x350MM | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Dł. ramienia korby | 28-38-48T/170MM | 28-38-48T/170MM |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 90MM/31,8 REG | ALUMINIUM 90MM/31,8 REG |
Waga (kg) | 17.100 KG | 17.300 KG |
Opis
- Rozmiar Kół
- 28"
- Dla kogo
- Dla Kobiety
- Jaki
- Turystyczny
- Ilość biegów
- 24
- Amortyzator przód:
- Tak
- Cena
- 2000zł - 3000zł.
- Producent
- Kross
- Kolekcja
- 2025
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Kurier za pobraniem | Za darmo! |
![]() | Kurier po przedpłacie | Za darmo! |
Gwarancja producencka KROSS - Rowery
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |
Raty 0% Alior Bank
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu ratalnego (bez kredytowanych kosztów): 4535,83 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4535,83 zł, oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu ratalnego: 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 14 miesięcznych rat (w tym 13 równych rat w wysokości 323,99 zł, ostatnia 14 rata: 323,96 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 2.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.