- -16%
- Nowy -16%

Rower Kross Trans 3.0 damski 2025
- -451,00 zł
- Nowy -451,00 zł
Cena tylko w sklepie internetowym!
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 2 209,15 zł -1%
Rowery trekkingowe Kross to doskonałe jednoślady do odkrywania nowych tras i podbijania różnorodnych terenów. Wyposażone w stabilne ramy, precyzyjne przerzutki oraz ergonomiczne kierownice, rowery trekkingowe Kross gwarantują nie tylko wygodę na długich trasach, ale także pełną kontrolę i niezawodność w różnych warunkach.
KROSS Trans 3.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec SR Suntour zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x8 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a mechaniczne hamulce tarczowe gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 3.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
KROSS Trans 3.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 24 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Rama KROSS Trans 3.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Amortyzator / Widelec: | SR SUNTOUR NEX |
Rama: | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód: | 63mm |
Przerzutka tył: | SHIMANO ACERA M3020 |
Przerzutka przód: | SHIMANO TOURNEY TY510 |
Manetki: | SHIMANO ACERA ST-EF500 |
Korba: | PROWHEEL |
Zakres korby: | 28-38-48T/170MM |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety: | 11-32T |
Ilość biegów: | 24 |
Wkład suportu: | FP-B902 |
Łańcuch: | KMC P701 |
Piasta przód: | ALUMINIUM |
Piasta tył: | ALUMINIUM |
Obręcze: | ALUMINIUM |
Opony: | WANDA P1134 28X1,65 |
Hamulec przód: | TARCZOWY MECHANICZNY |
Hamulec tył: | TARCZOWY MECHANICZNY |
Dźwignie hamulca: | SHIMANO ACERA ST-EF500 |
Tarcza hamulcowa przód: | 160 |
Tarcza hamulcowa tył: | 160 |
Kierownica: | ALUMINIUM 660/31,8 |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 110MM/31,8 REG |
Siodło: | KROSS |
Wspornik siodła: | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Stery: | 1-1/8" |
Chwyty: | KROSS |
Rozmiar | M (19") 28" | L (21") 28" | XL (23") 28" |
---|---|---|---|
Wzrost | 168-180 | 178-190 | 188-200 |
Rozmiar kół | 28" | 28" | 28" |
FS - Rozmiar ramy | 19 | 21 | 23 |
ST - Długość rury podsiodłowej | 480 | 530 | 580 |
TT - efektywna długość górnej rury | 570 | 585 | 600 |
HT - Długość główki ramy | 140 | 140 | 160 |
SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 | 74 |
HA - Kąt główki ramy | 70 | 70 | 70 |
CS - Długość tylnych widełek | 460 | 460 | 460 |
WB - Baza kół | 1094 | 1109 | 1125 |
Reach | 395 | 410 | 420 |
Stack | 610 | 610 | 629 |
BBDROP | 60 | 60 | 60 |
Szer. kierownicy | |||
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 31,6x350MM | AMORTYZOWANY 31,6x350MM | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Dł. ramienia korby | |||
Wspornik kierownicy | |||
Waga (kg) |
Opis
Specyficzne kody
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Kurier za pobraniem | Za darmo! |
![]() | Kurier po przedpłacie | Za darmo! |
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu ratalnego (bez kredytowanych kosztów): 4535,83 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4535,83 zł, oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu ratalnego: 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 14 miesięcznych rat (w tym 13 równych rat w wysokości 323,99 zł, ostatnia 14 rata: 323,96 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 2.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.