- -1 050,00 zł
- Nowy -1 050,00 zł
Torba rowerowa trójkątna pod ramę KROSS TRIANGLE BAG
- -50% -50%
Cena tylko w sklepie internetowym!
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 6 999,00 zł -1 050,00 zł
KROSS Hexagon Boost 1.0 to elektryczny rower MTB, który doskonale sprawdzi się na miejskich ścieżkach rowerowych, a także na piaszczystych, leśnych trasach.. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec SR Suntour gwarantuje komfort, nawet na bardziej wymagających szlakach. Silnik Bafang zapewnia wsparcie podczas wymagających podjazdów, a napęd Shimano w systemie 1x8 umożliwia precyzyjną i płynną zmianę biegów niezależnie od warunków na trasie. Ten uniwersalny rower sprawi, że będziesz mógł czerpać pełnię przyjemności z jazdy, bez względu na wybraną przez ciebie trasę.
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach, KROSS Hexagon Boost 1.0 został wyposażony w napęd elektryczny Bafang, zamontowany w tylnej piaście. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 522 Wh, dzięki której pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło żadnego wyzwania.
W zestawie znajduje się także wyświetlacz Bafang pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik oraz o stopniu naładowania baterii.
KROSS Hexagon Boost 1.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 8 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Essa to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Rama KROSS Hexagon Boost 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni.
Uwaga! W przypadku korzystania z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika. Dzieje się tak z powodu niektórych elektrycznych elementów roweru. Dlatego też do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego. Pamiętaj! Napęd elektryczny naszych rowerów jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym. Maksymalna prędkość wspomagania wynosi 25 km/h.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
| Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR XCM32-ATB |
| Rama | ALUMINIUM |
| Skok amortyzatora przód | 100mm |
| Wykończenie lakieru | POŁYSK |
| Kolor bazowy | SZARY |
| Przerzutka tył | SHIMANO ESSA U2000 |
| Manetki | SHIMANO ALTUS M315 |
| Korba | PROWHEEL |
| Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG400 |
| Zakres kasety | 11-45T |
| Ilość biegów | 8 |
| Łańcuch | SHIMANO HG40 |
| Piasta przód | ALUMINIUM |
| Piasta tył | BAFANG H405 |
| Opony | OBOR MIKE BEAR 29X2,25 |
| Obręcze | ALUMINIUM |
| Maksymalna szerokość opony (mm) | 65 |
| Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
| Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
| Dźwignie hamulca | SHIMANO MT200 |
| Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT26 (180) |
| Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT26 180 |
| Siodło | KROSS |
| Stery | 1-1/8"-1.5" |
| Chwyty | KROSS |
| Silnik | BAFANG H405 |
| Moment obrotowy silnika | 50 Nm |
| Moc silnika | 250W |
| Umiejscowienie silnika | TYLNE KOŁO |
| Bateria | PHYLION BN21S(L) 522WH |
| Pojemność baterii | 14,5AH/522WH |
| Umiejscowienie baterii | ZINTEGROWANA |
| Maksymalny zasięg (km) | do 70 |
| Napięcie silnika (V) | 36 |
| Wyświetlacz | BAFANG DP E161 |
| Ładowarka (napięcie/natężenie) | 36V/2A |
| Czas ładowania (h) | ok. 7 |
| Tryb wspomagania | 0-5 |
| Walk assist | Tak |
| USB port | Nie |
| zamek baterii | Tak |
| Maksymalna prędkość wspomagania (km/h) | 25 |
| Waga | 20.200 KG |
| Pedały | TWORZYWO/STAL |

| Rozmiar | M (17") 29" | L (18") 29" | XL (20") 29" | XXL (21") 29" |
|---|---|---|---|---|
| Wzrost | 165-175 | 172-182 | 178-188 | 185-194 |
| Przekrok | 776 | 794 | 821 | 842 |
| Rozmiar kół | 29" | 29" | 29" | 29" |
| FS - Rozmiar ramy | 17 | 18 | 20 | 21 |
| ST - Długość rury podsiodłowej | 420 | 460 | 500 | 530 |
| TT - efektywna długość górnej rury | 595 | 617 | 639 | 657 |
| HT - Długość główki ramy | 115 | 120 | 130 | 140 |
| SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 | 74 | 74 |
| HA - Kąt główki ramy | 68 | 68 | 68 | 68 |
| CS - Długość tylnych widełek | 450 | 450 | 450 | 450 |
| WB - Baza kół | 1136 | 1158 | 1182 | 1200 |
| Reach | 415 | 435 | 455 | 470 |
| Stack | 628 | 633 | 642 | 652 |
| BBDROP | 60 | 60 | 60 | 60 |
| Szer. kierownicy | ALUMINIUM 720/31,8 | ALUMINIUM 720/31,8 | ALUMINIUM 760/31,8 | ALUMINIUM 760/31,8 |
| Wspornik siodła | ALUMINIUM 30,9x350MM | ALUMINIUM 30,9x350MM | ALUMINIUM 30,9X400MM | ALUMINIUM 30,9X400MM |
| Dł. ramienia korby | 36T | 36T | 36T | 36T |
| Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 45MM/31,8/3° | ALUMINIUM 45MM/31,8/3° | ALUMINIUM 60MM/31,8/3° | ALUMINIUM 60MM/31,8/3° |
| Waga (kg) | 20.600 KG | 20.800 KG | 21.000 KG | 21.200 KG |
Opis
| Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
|---|---|---|
| Kurier za pobraniem | Za darmo! |
| Kurier po przedpłacie | Za darmo! |
| Kurier po przedpłacie - rower złożony w 98% | Za darmo! |
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
| Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
| Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
| Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
| Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu ratalnego (bez kredytowanych kosztów): 4535,83 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4535,83 zł, oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu ratalnego: 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 14 miesięcznych rat (w tym 13 równych rat w wysokości 323,99 zł, ostatnia 14 rata: 323,96 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 2.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.