- Strona główna
- Rowery
- Rower gravel
- Rower gravelowy Kross ESKER HYBRID 2.0 MS 349 WH 2024
KROSS ESKER HYBRID 2.0 MS
Utarte szlaki nie są dla ciebie? Chcesz jeździć poza powszechnymi ścieżkami? Szutrowe trasy to twój cel? KROSS Esker Hybrid 2.0 to odpowiedź na twoje potrzeby. Gravel, szutrowiec, ale ze wsparciem elektrycznego silnika. To dodatkowe 40 Nm mocy pod twoimi stopami. To odpoczynek podczas jazdy, czyli przyjemność, która trwa jeszcze dłużej. Zakładaj kask, buty i ruszaj śmiało w drogę.
Pora na przygodę!
Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. KROSS Esker Hybrid 2.0 został wyposażony w osprzęt z grupy MICROSHIFT, mechaniczne hamulce tarczowe Tektro oraz elektryczny napęd Hyena.
W Esker Hybrid 2.0 zamontowaliśmy 11 rzędową kasetę (11-45T) w układzie 1x11 - ten zakres wystarczy na szybkie proste odcinki po szutrach jak i na podjazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada przerzutka MICROSHIFT ADVENT M6205, sprawnie zmieniająca przełożenia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro, współpracujące z manetkami Microshift Advent X oraz tarczami 160 mm. Prosta konstrukcja to łatwa konserwacja.
System wspomagania w rowerze KROSS Esker Hybrid 2.0 MS zaprojektowany został jako wsparcie podczas jazdy, na konkretnych odcinkach. Jeśli brakuje "watów" na podjeździe, czy noga na prostej już "nie podaje", wtedy wchodzi do gry silnik. Niewielka, ale co ważne, lekka bateria, nie będzie obciążeniem podczas przejażdżki, a zapewni wysatrczające zasilanie dla silnika właśnie na takie momenty.
Ramę roweru KROSS Esker Hybrid wykonaliśmy z aluminium performance - to stop aluminium o wysokiej sztywności i odporności na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium. Uzupełnieniem ramy jest aluminiowy widelec.
Doskonałym uzupełnieniem są komponenty takie jak kierownica z tzw "flarą" - czyli rozszerzeniem dolnej części, żeby poprawić kontrolę roweru w cięższych warunkach. Kierownicę owinęliśmy klasyczną i sprawdzoną owijka od Fi:zik'a - Terra Mictotex. Uzupełnieniem jest siodło WTB Volt Sport. Koła "ubraliśmy" w szerokie opony WTB RESOLUTE 28x1,625, z bieżnikiem który sprawdzi się podczas jazdy po płaskiej i równej nawierzchni, dzięki gęstemu ustawieniu klocków w centralnej części opony, a rzadsze klocki po bokach podpowiadają za pewne prowadzenie w terenie.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Kolor ramy | Khaki |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | MICROSHIFT ADVENT M6205 |
MANETKI | SB-M100A 1X10S ADVENT X |
KORBA | PROWHEEL RPL-FD16S-F |
Koronki | 11-42T |
KASETA / WOLNOBIEG | MICROSHIFT CS-H103 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | HYENA |
ŁAŃCUCH | YBN E-BIKE |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | HYENA |
OBRĘCZE | KROSS ALUMINIUM 622X25 |
OPONY | WTB RESOLUTE 28X1,625 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO TRP HDC711 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO TRP HDC711 |
DŹWIGNIE HAMULCA | MICROSHIFT ADVENT X |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 31,8 (M - 420, L - 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 90MM/31,8/7° |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2X350MM |
STERY | ALUMINIUM |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | FP-210ZU |
System e-bike
SILNIK | HYENA MRC-250 |
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA | TYLNE KOŁO |
MOC SILNIKA | 250W |
MOMENT OBROTOWY SILNsIKA | 40 NM |
BATERIA | HYENA BP-A350 9,7AH/349,2WH |
POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH | 10 AH / 349,2 WH |
NAPIĘCIE ZNAMIONOWE | 36 V |
ŁADOWARKA | 42 V / 2 A |
CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H) | OK. 5 |
ZASIĘG [KM] | DO 50 |
ZAMEK BATERII | TAK |
TRYBY WSPOMAGANIA | 0-3 |
WALK-ASSIST | TAK |
WEJŚCIE USB | TAK |
WYŚWIETLACZ | HYENA LCD COMPACT EX |
LICZNIK ROWEROWY | TAK |
SPEŁNIANIA NORMY UE DOTYCZĄCĄ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH EN15194/EPAC/ISO4210-2 | TAK |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ WSPOMAGANIA | 25 KM/H |
Opis
- Rozmiar Kół
- 28"
- Dla kogo
- Dla Kobiety
Dla Mężczyzny - Jaki
- Szosowy
- Ilość biegów
- 11
- Amortyzator przód:
- Nie
- Amortyzator tył:
- Nie
- Cena
- powyżej 4000zł
- Producent
- Kross
- Kolekcja
- 2024
- Rower elektryczny
- Tak
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
Kurier za pobraniem | Za darmo! | |
Kurier po przedpłacie | Za darmo! | |
Kurier po przedpłacie - rower złożony w 98% | Za darmo! |
Gwarancja producencka KROSS - Rowery
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |