- Nowy

Torba rowerowa trójkątna pod ramę KROSS TRIANGLE BAG
- -50% -50%
KROSS Trans 7.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec SR Suntour zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano Cues w systemie 2x10 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 7.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
KROSS Trans 7.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 20 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Rama KROSS Trans 7.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Wewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Powder Coated
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX HLO |
Rama | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | CZARNY |
Przerzutka tył | SHIMANO CUES U6020 |
Przerzutka przód | SHIMANO CUES U4010 |
Manetki | SHIMANO CUES U6000 |
Korba | SHIMANO CUES U4010 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO CUES LG400 |
Zakres kasety | 11-39T |
Ilość biegów | 20 |
Wkład suportu | SHIMANO MT501 |
Łańcuch | SHIMANO LG500 |
Piasta przód | SHIMANO NEXUS 3D37 |
Piasta tył | SHIMANO QC300 |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | SCHWALBE SILENTO 28X1,75 |
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT201 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT10 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT10 (160) |
Siodło | SELLE ROYAL |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | KROSS |
Pedały | ALUMINIUM/TWORZYWO |
Rozmiar | DM (17") 28" | DL (19") 28" |
---|---|---|
Wzrost | 158-170 | 168-180 |
Rozmiar kół | 28" | 28" |
FS - Rozmiar ramy | 17 | 19 |
ST - Długość rury podsiodłowej | 430 | 480 |
TT - efektywna długość górnej rury | 560 | 570 |
HT - Długość główki ramy | 140 | 140 |
SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 |
HA - Kąt główki ramy | 70 | 70 |
CS - Długość tylnych widełek | 460 | 460 |
WB - Baza kół | 1084 | 1094 |
Reach | 385 | 395 |
Stack | 610 | 610 |
BBDROP | 60 | 60 |
Szer. kierownicy | ALUMINIUM 640/31,8 | ALUMINIUM 640/31,8 |
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 31,6x350MM | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Dł. ramienia korby | 30-46T/170MM | 30-46T/170MM |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 90MM/31,8 REG | ALUMINIUM 90MM/31,8 REG |
Waga (kg) | 16.800 KG | 17.500 KG |
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Kurier za pobraniem | Za darmo! |
![]() | Kurier po przedpłacie | Za darmo! |
![]() | Inpost Paczkomaty 24 | Za darmo! |
![]() | DPD Odbiór w punkcie / automat paczkowy | Za darmo! |
![]() | DPD Odbiór w punkcie / automat paczkowy - Pobranie | Za darmo! |
Wysyłka test | Wysyłka test | Za darmo! |
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%, całkowita kwota kredytu ratalnego (bez kredytowanych kosztów): 4535,83 zł, całkowita kwota do zapłaty: 4535,83 zł, oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu ratalnego: 0 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 14 miesięcznych rat (w tym 13 równych rat w wysokości 323,99 zł, ostatnia 14 rata: 323,96 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 2.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.