- Nowy
- Strona główna
- Rowery KROSS
- Kross Esker
- Rower gravel Kross ESKER RS 2.0 2024
Rower gravelowy carbon Kross Esker RS 2.0 2024
Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.
ESKER RS 2.0
Seria KROSS Esker RS to nasze najbardziej innowacyjne sportowe rowery gravelowe. Zaprojektowane z myślą o rywalizowaniu na najwyższym poziomie w imprezach gravelowych, rowery te oferują niezrównane połączenie lekkości, kontroli oraz wytrzymałości. Dzięki połączeniu innowacyjnej technologii, topowych komponentów i perfekcyjnej aerodynamiki, KROSS Esker RS 2.0 jest gotowy na podbicie najtrudniejszych tras i wyzwań.
Rama aero - tam, gdzie prędkośc jest kluczem
Dobrze wiemy, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do roweru ESKER RS 2.0 nie szliśmy na kompromisy. Myśleliśmy przede wszystkim o pełnym, gravelowej pasji, użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięku czemu udało nam się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.
Flip chip - jedna rama, dwie geometrie
KROSS Esker RS 2.0 został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.
W ustawieniu steep/high KROSS Esker RS 2.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.
W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze KROSS Esker RS 2.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.
Wysokiej klasy osprzęt
Wysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 2.0 wyposażyliśmy w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Apex AXS XPLR to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję. Oferując szeroką gamę przełożeń i doskonałą kontrolę, napęd ten umożliwia eksplorację nawet najbardziej wymagających tras gravelowych.
Hamulce SRAM Apex to gwarancja niezawodnej kontroli prędkości i bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze. Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także karbonowe koła G1800 od DT Swiss. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.
Specyfikacja
Rama i widelec
Materiał Ramy | CARBON |
WIDELEC | CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | niebieski |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SRAM APEX XPLR ETAP AXS |
MANETKI | SRAM APEX XPLR ETAP AXS |
KORBA | SRAM APEX |
KORONKI | 40T (S - 170MM; M, L - 172,5MM; XL - 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SRAM PG 1231 XPLR |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-44T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 12 |
SUPORT | SRAM BSA DUB |
ŁAŃCUCH | SRAM APEX D1 |
Koła
PIASTA PRZÓD | DT SWISS 370 12x100 |
PIASTA TYŁ | DT SWISS G 1800 SPLINE |
OBRĘCZE | DT SWISS G 1800 SPLINE |
OPONY | SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SRAM APEX |
HAMULEC TYŁ | SRAM APEX |
DŹWIGNIE HAMULCA | SRAM APEX |
TARCZE HAMULCOWE | SRAM CENTERLINE 160 CL |
Tarcze hamulcowe tył | SRAM CENTERLINE 160 |
Komponenty
KIEROWNICA | FSA A-WING PRO ALU 31,8 (S - 420MM; M - 440MM; L - 460MM; XL - 480MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | FSA NS ACR STEM 31,8/-6° (S, M - 80MM; L, XL - 90MM) |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO X5 |
WSPORNIK SIODŁA | AERO CARBON (S - 280MM; M - 310MM; L - 340MM; XL - 370MM) |
STERY | FSA NO.55R 1.5" ACR |
CHWYTY | FIZIK |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | ok. 9,5 |
Geometria
Rozmiar | S (18') 28" | M (19') 28" | L (20') 28" | XL (21') 28" |
---|---|---|---|---|
Wzrost | 155-163 | 163-172 | 172-181 | 181-191 |
Rozmiar kół | 28" | 28" | 28" | 28" |
FS - Rozmiar ramy | 18 | 19 | 20 | 21 |
ST - Długość rury podsiodłowej | 453 | 476 | 514 | 543 |
TT - Efektywna długość górnej rury | 527 | 544 | 560 | 592 |
HT - Długość główki ramy | 123 | 143 | 172 | 206 |
SA - Kąt rury podsiodłowej | 74 | 74 | 74 | 73 |
HA - Kąt główki ramy | 69 | 71 | 71 | 71 |
CS - Długość tylnych widełek | 425 | 425 | 425 | 425 |
WB - Baza kół | 1007 | 1015 | 1029 | 1053 |
REACH | 368 | 378 | 385 | 400 |
STACK | 546 | 569 | 598 | 627 |
BBDROP | 80 | 80 | 80 | 75 |
Szer. kierownicy | 420 | 440 | 460 | 480 |
Wspornik siodła | 280 | 310 | 340 | 370 |
Dł. ramienia korby | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 |
Wspornik kierownicy | 80 | 80 | 90 | 90 |
Waga (kg) | ok. 9,5 | ok. 9,5 | ok. 9,5 | ok. 9,5 |
Opis
- Rozmiar Kół
- 28"
- Dla kogo
- Dla Kobiety
Dla Mężczyzny - Jaki
- Szosowy
- Ilość biegów
- 12
- Amortyzator przód:
- Nie
- Amortyzator tył:
- Nie
- Cena
- powyżej 4000zł
- Producent
- Kross
- Kolekcja
- 2024
- Rower elektryczny
- Nie
Specyficzne kody
- ean13
- 5902262084727
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
Kurier za pobraniem | Za darmo! | |
Kurier po przedpłacie | Za darmo! | |
Kurier po przedpłacie - rower złożony w 98% | Za darmo! |
Gwarancja producencka KROSS - Rowery
Firma - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 12 a 13 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania roweru dla utrzymania Dożywotniej Gwarancji na ramę. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Lista autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się w zakładce PUNKTY SERWISOWE
Maksymalne koszty przeglądu zależą od modelu roweru i są podane poniżej:
Modele | Cena I przeglądu po miesiącu od daty zakupu | Cena II przeglądu po roku od daty zakupu |
Dziecięce i młodzieżowe | 60 zł | 99 zł |
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie | 99 zł | 199 zł |
Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt | 120 zł | 199 zł |